PrintCity

якісна поліграфічна продукція

Як зробити рекламні брошури

Найпоширеніший вид рекламного або інформаційного характеру - це брошура. Найчастіше в такому форматі випускається путівник, туристична карта, інформаційна брошура різного характеру (анонс вистави, короткий каталог товарів або послуг, проспект і т.д.).

Розробити загальну ідею брошури не так то й просто, як може здатися спершу. Адже необхідно створити такий друкований екземпляр, який був би ефектним і зміг з легкістю запам'ятається. Така інформація здатна привернути увагу до об'єкту реклами, зробити його впізнаваним, тим самим відсунувши конкурентів на задній план. Найчастіше буклет має формат аркуша А4, який буде мати дві лінії згину.

При створенні брошури рекламного характеру велику увагу варто приділити розробці основних блоків, а саме назвою і логотипом компанії, контактними даними, текстовому та візуальному наповненню. Всі ці складові здатні в повному обсязі передати загальну ідею, стиль і характер діяльності компанії, яка формує систему оформлення.

Для створення якісного та професійного дизайну краще вибирати зображення, у яких відсутні дрібні і нерозбірливі деталі. Складається відповідний текст, який носить рекламний або ознайомлювальний характер. Загальна текстове наповнення має повністю відповідати пропонованої ідеї і бути орієнтованим на конкретну цільову аудиторію. Інформація повинна бути передана максимально оригінально, інакше стандартні пропозиції не зможуть виділити пропозицію серед собі подібних. І такий буклет відразу ж відправитися в найближчу урну. Отже, інформація повинна бути цікавою, яскравою, інформативною. Великою помилкою вважається розміщення більшого обсягу інформації, а рахунок того, що текстова інформація або зображення зменшені в розмірах. Це неприпустиме припущені, так як дрібні складові навряд чи зможуть справити необхідне враження на споживача. Краще скористатися виділенням конкретних, необхідних місць.

Перша або лицьова сторінка призначена для того, щоб взявши брошуру в руки споживач звернув свою увагу, зацікавився її вмістом і захотів ознайомиться з нею цілком. Тому перша сторінка може містити такі складові як: гарячі пропозиції, знижки, акції, дату проведення заходу або відкриття закладу і т.д. Залежно від того, де і кому буде поширюватися брошура, вибирається папір, на якій згодом буде друкуватися видання.