PrintCity

якісна поліграфічна продукція

Чому важлива упаковка для товару

Якісна упаковка товару може по праву вважається одним з вирішальних факторів, на який звертає увагу потенційний покупець. Перш ніж він дізнається про характеристики вмісту упаковки або зможе оцінити безпосередньо сам товар, покупець з якихось критеріям повинен віддавати перевагу тому чи іншому варіанту. Саме упаковка може бути основною ланкою в ланцюжки взаємовідносин продавець-покупець. Адже не дарма психологи стверджують, що саме візуальному сприйняттю більшою мірою довіряють клієнти. І якщо вони з чуток знатимуть про перевагу певного товару, але якість упаковки на ньому буде залишати бажати кращого, навряд чи вибір буде зупинений на його користь. Від якості пакувального матеріалу залежить перше враження від товару в цілому. І якщо він буде вкрай низького сорту, то у покупця створюється потужний стереотип про низьку якість і самого наповнювача упаковки. Тому грамотні маркетологи розуміють, що нехтувати зовнішнім виглядом оболонки, в яку поміщений предмет, який продається, ні в якому разі не можна. Навіть якщо найпривабливіший товар спробувати реалізувати в низькосортному пакувальному матеріалі, шанси на високий рівень продажу незначні.

упаковка

Кожен поважаючий себе бренд прагне знайти свій фірмовий стиль, щоб клієнти від одного погляду на коробку, могли визначити, хто є його виробником. Цей нюанс в подальшому може значно полегшити пошуки необхідної фірми в великих торгових мережах і тим самим, збільшують кількість реалізованого товару. До основних елементів фірмового стилю відносяться колірна композиція оформлення, розмір і колір шрифту, графічний символ, логотип. Якісна упаковка повинна бути повністю виконана з урахуванням всіх особливостей фірмового стилю.

Покупець, який одного разу оцінив певний товар обов'язково запам'ятає його ключові візуальні характеристики. І наступного разу, його пошуки на підсвідомому рівні приведуть до того ж бренду. І саме пакувальний матеріал класу люкс зможе полегшити йому процес шукання і скоротить час на розглядання інших варіантів.